renaat13
Legacy Member
Hallo iedereen
Iemand die wat afweet van de software van de Nokia 5800 (aka Tube)? Vorige week heb ik me dus deze gsm aangeschaft. Na wat te hebben gezocht bleek deze gsm foto's en video's meteen door te sturen naar Flickr, Ovi en Vox.
Wanneer ik echter ga naar het tabblad online delen krijg ik steevast de melding "Bezig met controleren op nieuwe diensten. Dit kan even duren". Na een 10-tal seconden krijg ik de melding geen nieuwe diensten beschikbaar.
Ook zie ik noch een afbeelding van Flickr, Vox of Ovi waarop ik kan klikken om dingen door te sturen.
Wanneer ik via de gallerij een foto probeer up te loaden krijg ik ook volgende melding: "Bezig met controleren op nieuwe diensten. Dit kan even duren". "geen nieuwe diensten beschikbaar."
Iemand enig idee aan wat dit liegt? Het is een gsm die ik heb gekocht in een pakket van Proximus. Hopelijk iemand die de oplossing weet want mij stoort het dat ik dit niet kan... :doh:
Iemand die wat afweet van de software van de Nokia 5800 (aka Tube)? Vorige week heb ik me dus deze gsm aangeschaft. Na wat te hebben gezocht bleek deze gsm foto's en video's meteen door te sturen naar Flickr, Ovi en Vox.
Wanneer ik echter ga naar het tabblad online delen krijg ik steevast de melding "Bezig met controleren op nieuwe diensten. Dit kan even duren". Na een 10-tal seconden krijg ik de melding geen nieuwe diensten beschikbaar.
Ook zie ik noch een afbeelding van Flickr, Vox of Ovi waarop ik kan klikken om dingen door te sturen.
Wanneer ik via de gallerij een foto probeer up te loaden krijg ik ook volgende melding: "Bezig met controleren op nieuwe diensten. Dit kan even duren". "geen nieuwe diensten beschikbaar."
Iemand enig idee aan wat dit liegt? Het is een gsm die ik heb gekocht in een pakket van Proximus. Hopelijk iemand die de oplossing weet want mij stoort het dat ik dit niet kan... :doh: