Archief - No Video Input bij Games ??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

austin pauwers

Legacy Member
Heey mensen k heb een probleempje..
Ik heb een vrij nieuwe pc en als ik een game opstart en het begin te spelen
valt mijn scherm uit en komt op men scherm te staan : ''No Video Input please check signal'' .Weten jullie aan wat dit zou kunnen liggen? :)

Alvast Bedankt
ps:mijn specs staan in mijn signature

blub

Legacy Member
kabel van scherm nor pc es checke...wrs zit die nie goe vast ...

[Shadowcat]

Legacy Member
refresh rate die slecht ingesteld staat?? BV een refresh rate die u scherm nie aankan??

austin pauwers

Legacy Member
En hoe kan ik dat instellen of zien ?
Want ik ken daar nie echt veel van :P .

[Shadowcat]

Legacy Member
Ik zie da ge een nvidia kaart hebt. Nu is het al lang geleden dat ik zelf nog een nvidiakaart had maar ik kan mij nog voorstellen dat je in je controlpanel van je driver een refreshrate override kan instellen per resolutie. Die houd hij dan ook aan wanneer je een game opstart. Probeer daar eens te kijken.

austin pauwers

Legacy Member
maar een vraagje dan ik weet nie goed wat ik daar moet instellen
want daar staat nogal veel :p

Exit

Legacy Member
is da bij elk game?
geraakt ge in de game menu?
zojaa stel daar de grafsche zaken in (res en freq)
zonie, zoek naar die overide
is er een instell scherm voor de game VOOR ge da start?

austin pauwers

Legacy Member
nee het is niet bij elke game bij gta vice city is het nie en bij de demo van The punisher ook nie ma bij de rest van mijn games wel.
bij sommige spellen geraak in juist bij de settings
en bij sommige spellen komt er voor ik het opstart een instelling menu maar daar heb ik ook al wat aan geprutst en dan helpt ook niet veel

Exit

Legacy Member
stell eens in de games 1024-786 op 60hz in en test!!!
welk scherm?
scherm goed gedetecteerd in win?

Exit

Legacy Member
15" .... tja, dan gaat ge geen hoge res en zekers GEEN hoge freq mogen kiezen ... vooral nieuwere games gebruiken hogere freq ... nie altijd in te stellen per game ... da zal wrs wel prob zijn ... scherm wa te oud (tenzij het tft is)
eens kijken voor freq vergrendeling ...

austin pauwers

Legacy Member
sry voor de late reply maar telemeter was weer vol..
maar ik heb ondertusse wel geprobeerd voor lagere resoluties in te stellen
maar dat helpt dus niet :sad:

Kunnen jullie mij nog helpen ?
Alvast Bedankt :)

Ps: mijn scherm is tft en ongevere 3 2 jaar en half oud

Exit

Legacy Member
eens kijken bij eigenschappen desktop - instellingen - geavanceerd en dan monitor of ge de frequentie nie kunt vast zetten ... dat ie nie hoger kan nemen, da zal wrs prob zijn van het scherm ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan