dJeez zei:
Novell Linux = SuSE?
En over welke geluidskaart gaat het precies, zijn de nodige modules geladen, krijg je foutmeldingen. Maw meer info geven aub, met "het werkt niet" ga je niet ver raken...
Dat is idd Suse-like,
ik krijg geen foutmeldingen,
enkel geen geluid,
het zijn aparte boksen, via USB aangesloten,
en in windows kan ik controleren en kom tot :
Soundmax Integrated Digital Audio
Nu wil ik die kaart toevoegen via een YAST module,
maar die kaart staat niet in de lijst :'(