yo
hoe kan ik zo de functie instellen dat ik zo bovenaan bij die knop zie waarbij ik al het recenste nieuws zie??? want mijn vader heeft ook firefox en die kan door eene knop meteen de headlines van het bbc nieuws zien??? ik heb versie 1.0
alvast bedankt