Vladimirvlad
Legacy Member
Hoi,
Sinds kort heb ik me nieuwe DVD+R's 8x gekocht van het merk TDK... Toen had ik er het volgend probleem mee: ik kon maar aan 2,4x schrijven in plaats van 8x.
Voor de geinterresseerden, zie eens op mijn thread dat ik 2 dagen geleden heb geplaatst: https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/probleem-met-tdk-dvdrs-8x.291287 .
Nu heeft Steven me uit de puree gehaald en kan ik die DVD+R's branden aan 8x... THX daarvoor
Maar nu is er een nieuw probleem opgedoken ... Ik kan die DVD+R's waar ik data op heb geschreven niet lezen met mijn DVD-Rom, maar wel met mijn DVD-writer :doh: :doh: Ik heb ze nog ni getest in een andere pc..
Dus heb ik geprobeerd met een firmware-update van mijn DVD-ROM, maar dit heeft geen effect
ad: Ter info: mijn DVD-Rom is een Pioneer DVD-120 ...
De eerste DVD+R die ik geschreven had aan 2,4x werkt wel ...
Weet er iemand raad ???
Vladimir
Sinds kort heb ik me nieuwe DVD+R's 8x gekocht van het merk TDK... Toen had ik er het volgend probleem mee: ik kon maar aan 2,4x schrijven in plaats van 8x.
Voor de geinterresseerden, zie eens op mijn thread dat ik 2 dagen geleden heb geplaatst: https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/probleem-met-tdk-dvdrs-8x.291287 .
Nu heeft Steven me uit de puree gehaald en kan ik die DVD+R's branden aan 8x... THX daarvoor

Maar nu is er een nieuw probleem opgedoken ... Ik kan die DVD+R's waar ik data op heb geschreven niet lezen met mijn DVD-Rom, maar wel met mijn DVD-writer :doh: :doh: Ik heb ze nog ni getest in een andere pc..
Dus heb ik geprobeerd met een firmware-update van mijn DVD-ROM, maar dit heeft geen effect
ad: Ter info: mijn DVD-Rom is een Pioneer DVD-120 ...De eerste DVD+R die ik geschreven had aan 2,4x werkt wel ...
Weet er iemand raad ???
Vladimir

