jan002
Legacy Member
Beste,
indien je in excel een bestand aanmaakt, je zet dat 'automatisch opslaan na x tijd' af en je slaat manueel niets op, bestaat de mogelijkheid dan om dit bestand te recuperen? Of te achterhalen welke teksten, formules er gestaan hebben? Bestand is niet opgeslagen, maar wel afgedrukt.
Ik moet niet direct een programma of dergelijke hiervoor hebben, ik zou gewoon willen weten als dit technisch mogelijk zou zijn of niet...
indien je in excel een bestand aanmaakt, je zet dat 'automatisch opslaan na x tijd' af en je slaat manueel niets op, bestaat de mogelijkheid dan om dit bestand te recuperen? Of te achterhalen welke teksten, formules er gestaan hebben? Bestand is niet opgeslagen, maar wel afgedrukt.
Ik moet niet direct een programma of dergelijke hiervoor hebben, ik zou gewoon willen weten als dit technisch mogelijk zou zijn of niet...