[Tom]
Legacy Member
Probleem:
Ik stel steeds opnieuw de pictogram van Windows Draadloze Netwerkverbinding in op "Altijd verbergen". Maar na reboot staat dit steeds weer op "Verbergen indien niet actief" (screen).
Met andere pictogrammen heb ik dit probleem niet.
En ik gebruik dit niet eens, Ik gebruik "Intel PROSet for Wireless" voor mijn wifi.
Hoe zorg ik ervoor dat deze verborgen blijft (na reboot).
Dank bij voorbaat
Ik stel steeds opnieuw de pictogram van Windows Draadloze Netwerkverbinding in op "Altijd verbergen". Maar na reboot staat dit steeds weer op "Verbergen indien niet actief" (screen).
Met andere pictogrammen heb ik dit probleem niet.
En ik gebruik dit niet eens, Ik gebruik "Intel PROSet for Wireless" voor mijn wifi.
Hoe zorg ik ervoor dat deze verborgen blijft (na reboot).
Dank bij voorbaat
