Archief - "Niet-actieve pictogrammen opruimen" probleempje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Tom]

Legacy Member
Probleem:
Ik stel steeds opnieuw de pictogram van Windows Draadloze Netwerkverbinding in op "Altijd verbergen". Maar na reboot staat dit steeds weer op "Verbergen indien niet actief" (screen).
Met andere pictogrammen heb ik dit probleem niet.

En ik gebruik dit niet eens, Ik gebruik "Intel PROSet for Wireless" voor mijn wifi.

Hoe zorg ik ervoor dat deze verborgen blijft (na reboot).

Dank bij voorbaat

AnE

Legacy Member
ok, dit is niet echt een oplossing, maar als je dat nu laat staan op verbergen indien niet actief gedurende een week, mss twee, dan wordt dat verborgen, en zie je dat ook niet meer terug....dan ben je er ook vanaf, maar daarmee weten we het antwoordt nog niet... kben zelf ook benieuwd naar oplossing

[Tom]

Legacy Member
AnE zei:
ok, dit is niet echt een oplossing, maar als je dat nu laat staan op verbergen indien niet actief gedurende een week, mss twee, dan wordt dat verborgen, en zie je dat ook niet meer terug....dan ben je er ook vanaf, maar daarmee weten we het antwoordt nog niet... kben zelf ook benieuwd naar oplossing
Da lukt niet, als ik op een WIFI netwerk kom dan reageert dat pictrgrammetje.
En als da niet online ben via WIFI dan krijg ik zo een 'ballonetje' met "Geen netwerk verbinding"

AnE

Legacy Member
ik zie dat ge alleen alles bij de 'actieve items' op 'altijd verbergen hebt staan', doe da anders ook eens bij de 'niet-actieve items', want soms heeft da te maken met veranderingen van status enzo... bij mij op school werkt da wel... ma kweet ook niet goe hoe da zit na reboot...

[Tom]

Legacy Member
AnE zei:
ik zie dat ge alleen alles bij de 'actieve items' op 'altijd verbergen hebt staan', doe da anders ook eens bij de 'niet-actieve items', want soms heeft da te maken met veranderingen van status enzo... bij mij op school werkt da wel... ma kweet ook niet goe hoe da zit na reboot...
De pictogrammen onder niet-actieve items staan nu ook op altijd verbergen en dit helpt niet. (Ik moest da nog instellen. De items die nog ni goe stonden in screenshot waren nog maar net geïnstalleerd)

Tomba

Legacy Member
eigenschappen van die netwerkverbinding nemen
en daar staat dan tussen: show when connected of iets gelijkaardigs
dit gewoon uitvinken, dan krijgt ge da niemeer te zien

zo gaat het bij een gewone netwerkverbinding toch, draadloos zal wel hetzelfde zijn :)

[Tom]

Legacy Member
T0mBa zei:
eigenschappen van die netwerkverbinding nemen
en daar staat dan tussen: show when connected of iets gelijkaardigs
dit gewoon uitvinken, dan krijgt ge da niemeer te zien

zo gaat het bij een gewone netwerkverbinding toch, draadloos zal wel hetzelfde zijn :)
Het gaat over draadloos, maar da is idd het zelfde.
En die optie staat niet aangevinkt (bij connectie zie ik idd geen pictogram).
Het probleem is als er geen verbinding is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan