tripomatic
Legacy Member
Hey
Ik probeer de nfs share op mijn NAS Serverke automatisch te mounten met autofs.
als ik 'mount' doe dan krijg ik dit van output
automount(pid2191) on /mnt/video type autofs (rw,fd=4,pgrp=2191,minproto=2,maxproto=4)
automount(pid2252) on /mnt/photo type autofs (rw,fd=4,pgrp=2252,minproto=2,maxproto=4)
automount(pid2317) on /share type autofs (rw,fd=4,pgrp=2317,minproto=2,maxproto=4)
automount(pid2382) on /mnt/nfs_music type autofs (rw,fd=4,pgrp=2382,minproto=2,maxproto=4)
lijkt mij dat ze gemount zijn dan. In /var/log/syslog krijg ik ook geen foutmelding.
Nu als ik vb /share 'betreed' dan en doe een 'ls' dan krijg ik niks?
Doe ik iets verkeerd? ik heb de indruk dat de nfs share niet gemount zijn.
Ik probeer de nfs share op mijn NAS Serverke automatisch te mounten met autofs.
als ik 'mount' doe dan krijg ik dit van output
automount(pid2191) on /mnt/video type autofs (rw,fd=4,pgrp=2191,minproto=2,maxproto=4)
automount(pid2252) on /mnt/photo type autofs (rw,fd=4,pgrp=2252,minproto=2,maxproto=4)
automount(pid2317) on /share type autofs (rw,fd=4,pgrp=2317,minproto=2,maxproto=4)
automount(pid2382) on /mnt/nfs_music type autofs (rw,fd=4,pgrp=2382,minproto=2,maxproto=4)
lijkt mij dat ze gemount zijn dan. In /var/log/syslog krijg ik ook geen foutmelding.
Nu als ik vb /share 'betreed' dan en doe een 'ls' dan krijg ik niks?
Doe ik iets verkeerd? ik heb de indruk dat de nfs share niet gemount zijn.