GeTa
Legacy Member
Hier op school valt het netwerk regelmatig weg.
Als ik dan opnieuw verbinding wil maken moet ik telkens mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Soms 10 keer voor ik verbinding heb.
Is er een soort programma of instelling die deze referenties kan opslaan en automatisch ingeven? het zou me veel tijd besparen.
Als ik dan opnieuw verbinding wil maken moet ik telkens mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Soms 10 keer voor ik verbinding heb.
Is er een soort programma of instelling die deze referenties kan opslaan en automatisch ingeven? het zou me veel tijd besparen.

