Stijn89
Legacy Member
Zit met een enorm vervelend probleem, namelijk dat mijn netwerkdrivers niet altijd laden als ik mij pc start.
Als ik de pc voor de eerste keer opstart dan krijg ik het netwerklogotje niet in mijn tray weergegeven, en als je gaat kijken bij "netwerkverbindingen" dan staat mijn lan-verbinding die er normaal staat, er ook niet tussen.
Pas na 2-3 keer opnieuw opstarten komt het logotje erbij en is mijn verbinding in orde.
Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft het doen, en in mijn hijackthis log is niks meer te vinden
https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/probleemcomputer.691799
Zit ook nog steeds met dat traag werken, maar dit is voor mij prioriteit om in orde te krijgen, want het is heel irritant...
Als ik de pc voor de eerste keer opstart dan krijg ik het netwerklogotje niet in mijn tray weergegeven, en als je gaat kijken bij "netwerkverbindingen" dan staat mijn lan-verbinding die er normaal staat, er ook niet tussen.
Pas na 2-3 keer opnieuw opstarten komt het logotje erbij en is mijn verbinding in orde.
Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft het doen, en in mijn hijackthis log is niks meer te vinden
https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/probleemcomputer.691799
Zit ook nog steeds met dat traag werken, maar dit is voor mij prioriteit om in orde te krijgen, want het is heel irritant...