spokkie_spok
Legacy Member
ik heb hier nu thuis een netwerkske en alles werkt vrij goed. op 1probleem na
namelijk file share blijft altijd deftig werken enkel internet op de clienten valt regelmatig weg. wa moet ik verandere in de settings zodat inet ni meer weg valt op de cliente
de server en de clienten zijn allemaal win xp sp2
de opstelling is als volgt inet==>server==>switch==>client
namelijk file share blijft altijd deftig werken enkel internet op de clienten valt regelmatig weg. wa moet ik verandere in de settings zodat inet ni meer weg valt op de cliente
de server en de clienten zijn allemaal win xp sp2
de opstelling is als volgt inet==>server==>switch==>client