D--Amo
Legacy Member
Ik heb hier een raar probleem 
Ik heb 2 vaste computers met allebei XP Home opgeïnstalleerd. Deze 2 pc's staan allebei achter (dezelfde router). We kunnen onderling bestanden delen en ook de printer wordt gedeeld..
Alles lijkt dus in orde.. Maar als ik van mijn computer (ook diegene waar de printer op aangesloten is, dunno if it matters) naar de andere wil pingen.. Lukt dit niet, ik krijg elke keer een time-out.
De andere pc kan wel perfect naar mij pingen.
Op zich dit doet 'netwerkje' perfect wat ik wil, namelijk bestanden delen.. Maar ik zou toch graag weten hoe dit komt..
Any ideas?

Ik heb 2 vaste computers met allebei XP Home opgeïnstalleerd. Deze 2 pc's staan allebei achter (dezelfde router). We kunnen onderling bestanden delen en ook de printer wordt gedeeld..
Alles lijkt dus in orde.. Maar als ik van mijn computer (ook diegene waar de printer op aangesloten is, dunno if it matters) naar de andere wil pingen.. Lukt dit niet, ik krijg elke keer een time-out.
De andere pc kan wel perfect naar mij pingen.
Op zich dit doet 'netwerkje' perfect wat ik wil, namelijk bestanden delen.. Maar ik zou toch graag weten hoe dit komt..
Any ideas?