thomatzi
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn netwerk. De eerste keer dat ik mijn netwerk op mijn kamer gebruikte had ik een perfecte snelheid +- 360kb/s op internet // 10mb/s lan snelheid .
Na die 3 dagen wilt mijn netwerk alleen nog maar werken aan 3kb/s ik haal echt geen snelheid meer. Als ik vanop de pc van beneden iets van bove kopier haal ik een snelheid van 100kb/s; en naar bove kopieren 10kb/s via dc++.
Sinds ik het probleem heb heb ik onder andere een nieuwe netwerk kaart gekocht maar ik heb nog altijd een trage snelheid op mijn PC boven.(mijn pc beneden kan wel snel op internet).
Ik gebruik een router om mijn 2 PC's in netwerk te zetten, de netwerk kabel van de router naar mijn pc is +-30M, en mijn netwerk instellingen zijn: "automatishe een IP/DNS server toewijzen".
Iemand een idee om te helpen?
gr33tz,
Thomatzi!
Ik heb een probleem met mijn netwerk. De eerste keer dat ik mijn netwerk op mijn kamer gebruikte had ik een perfecte snelheid +- 360kb/s op internet // 10mb/s lan snelheid .
Na die 3 dagen wilt mijn netwerk alleen nog maar werken aan 3kb/s ik haal echt geen snelheid meer. Als ik vanop de pc van beneden iets van bove kopier haal ik een snelheid van 100kb/s; en naar bove kopieren 10kb/s via dc++.
Sinds ik het probleem heb heb ik onder andere een nieuwe netwerk kaart gekocht maar ik heb nog altijd een trage snelheid op mijn PC boven.(mijn pc beneden kan wel snel op internet).
Ik gebruik een router om mijn 2 PC's in netwerk te zetten, de netwerk kabel van de router naar mijn pc is +-30M, en mijn netwerk instellingen zijn: "automatishe een IP/DNS server toewijzen".
Iemand een idee om te helpen?
gr33tz,
Thomatzi!