mig el pig
Legacy Member
Hey,
Zit al een tijdje met het probleem dat mijn pc af en toe zomaar reboot. In mijn logs vind ik een verwijzing naar een NetBT foutmelding: "Initialisatie is mislukt omdat het stuurprogramma niet kan worden gemaakt."
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
(heb al gezocht op internet maar nog geen werkende oplossing gevonden)
Pc heeft XP SP3 als OS
Zit al een tijdje met het probleem dat mijn pc af en toe zomaar reboot. In mijn logs vind ik een verwijzing naar een NetBT foutmelding: "Initialisatie is mislukt omdat het stuurprogramma niet kan worden gemaakt."
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
(heb al gezocht op internet maar nog geen werkende oplossing gevonden)
Pc heeft XP SP3 als OS