Bruggeling
Legacy Member
Misschiens een noob vraagje maar hier komt het:
We hebben dus een netbookje gewonnen en ik ben die aan het instellen tot op een bepaald moment ik dit tegenkom :http://users.telenet.be/bruggeling/probleem.bmp
knop "toepassen" en "ok" staan buiten scherm en ik kan het windows venster niet meer hoger slepen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Resolutie van beeldscherm kan ik ook niet wijzigen.
We hebben dus een netbookje gewonnen en ik ben die aan het instellen tot op een bepaald moment ik dit tegenkom :http://users.telenet.be/bruggeling/probleem.bmp
knop "toepassen" en "ok" staan buiten scherm en ik kan het windows venster niet meer hoger slepen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Resolutie van beeldscherm kan ik ook niet wijzigen.
het zit ook weer logisch in elkaar hé 