Pol de Crossmol
Legacy Member
Ik heb volgende situatie voor:
Ik gebruik een .net passport om in te loggen op msn, dit werkte vroeger zonder problemen. Vorige week werd ik plots gedisconnect op van het msn netwerk, en wanneer ik probeerde in te loggen lukte dit niet, met ditzelfde passport.
Na wat zoeken zijn dit mijn volgende vaststellingen:
Dus msn werkt, het passport werkt, maar als ik onder mijn xp account wil inloggen ermee lukt het na die disconnect van vorige week plots niet meer.
Weet iemand waaraan dit ligt? Wat er in het register of in de profielen zit om dit te verhelpen? Dingen zoals msn verwijderen en weer installeren en zo helpen dus niet...
Merci,
Pol
Ik gebruik een .net passport om in te loggen op msn, dit werkte vroeger zonder problemen. Vorige week werd ik plots gedisconnect op van het msn netwerk, en wanneer ik probeerde in te loggen lukte dit niet, met ditzelfde passport.
Na wat zoeken zijn dit mijn volgende vaststellingen:
- Het .net passport werkt zonder problemen: ik kan inloggen met kopete onder linux en op de .net site
- Als ik met een hotmail account inlog op diezelfde msn installatie werkt het ook
- Als ik onder een andere xp account inlog met het passport en diezelfde msn installatie werkt het
Dus msn werkt, het passport werkt, maar als ik onder mijn xp account wil inloggen ermee lukt het na die disconnect van vorige week plots niet meer.
Weet iemand waaraan dit ligt? Wat er in het register of in de profielen zit om dit te verhelpen? Dingen zoals msn verwijderen en weer installeren en zo helpen dus niet...
Merci,
Pol

