Fir3wulf
Legacy Member
Djeezes mannen, ik zit me een probleem..
Het lijkt allemaal simpel, maar het wil gewoon niet lukken.
Ik wil Framework 3.5 installeren, maar die rotpc zegt dak bij "windows programmas - windows functies in of uitschakelen" in het configuratiescherm moet zijn, maar er valt daar niks te configureren??
Ik snap er de balle van, kwil gewoon .net installeren...
Kheb al een removal tool gedraaid om mijn .net te neutraliseren en da heeft ook geen zak geholpen..
Het lijkt allemaal simpel, maar het wil gewoon niet lukken.
Ik wil Framework 3.5 installeren, maar die rotpc zegt dak bij "windows programmas - windows functies in of uitschakelen" in het configuratiescherm moet zijn, maar er valt daar niks te configureren??
Ik snap er de balle van, kwil gewoon .net installeren...
Kheb al een removal tool gedraaid om mijn .net te neutraliseren en da heeft ook geen zak geholpen..


