- X z ! L -
Legacy Member
Ik heb geen probleem om iets te burnen (Administrator) maar als mijn vader iets probeert te burnen zit ie altijd vast(Gebruiker)
Hij duid zijn files aan , duwd op burnen , geeft de snelheid aan duwd op burnen en dan komt er op van : save as
Ik heb de nero burning rights geïnstalleerd, heb mijn vader zijn account volledig beheer van nero gegeven maar toch wil het niet lukken. Aan wat kan dit liggen ?
Hij duid zijn files aan , duwd op burnen , geeft de snelheid aan duwd op burnen en dan komt er op van : save as
Ik heb de nero burning rights geïnstalleerd, heb mijn vader zijn account volledig beheer van nero gegeven maar toch wil het niet lukken. Aan wat kan dit liggen ?