EyeBallz
Legacy Member
hi,
ik kwam vandaag thuis met ne nieuwe spindle aan dvd-r's dus ik dacht van die direct is uit te testen (lees: back-up maken van mijn muziek)
ik programmeer nero, ik doe 'branden', en dan loopt et fout
ik krijg zo'n schermke van 'verkeerde medium in drive'
kheb 't dan met een paar ander dvd's geprobeerd ma da was tzelfde
ook geprobeerd met nen dvd van dezelfde soort die hij vorige week wel wou schrijven, maar zonder resultaat
omdat ik dan dacht dat mijn dvd-wiiter (Artec Dual RW voor de volledigheid
) kapot was heb ik een dvdke geschreven met clonedvd
daar was er dan geen enkel probleem
'k vind et wel raar
weet er mss iemand hoe da komty en wa ik eraan kan doen
ik werk met nero 5.?, een reinstall van nero heeft niet geholpen...
ik kwam vandaag thuis met ne nieuwe spindle aan dvd-r's dus ik dacht van die direct is uit te testen (lees: back-up maken van mijn muziek)
ik programmeer nero, ik doe 'branden', en dan loopt et fout
ik krijg zo'n schermke van 'verkeerde medium in drive'
kheb 't dan met een paar ander dvd's geprobeerd ma da was tzelfde
ook geprobeerd met nen dvd van dezelfde soort die hij vorige week wel wou schrijven, maar zonder resultaat
omdat ik dan dacht dat mijn dvd-wiiter (Artec Dual RW voor de volledigheid
) kapot was heb ik een dvdke geschreven met clonedvddaar was er dan geen enkel probleem
'k vind et wel raar
weet er mss iemand hoe da komty en wa ik eraan kan doen
ik werk met nero 5.?, een reinstall van nero heeft niet geholpen...