porNg0t
Legacy Member
loo , zeg mensen ik ben nogal een gamefreak , maar omda os ma persee adsl wou (draadloos) heeft ze een draadlose verbinding gepakt met router van netopia , maar ik krijg voorturend spikes in men games aan rates en pc zal het nie ligge en als ik die encryption.. naar 64 set doen de games het nog altijd echt nie leuk =( kunnen jullie mij helpen aub? en btw als ge WEP (of WPA) wilt aanpasse waar doede da juist ?? thanks merci xxx !!