Flitser
Legacy Member
Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn desktop.
Mijn scherm gaat na het windows loading bar screen weg, scherm word zwart en dan pinkt het lampje van mijn scherm.
Ik kan zonder problemen in safe mode gaan en daar verwijder ik dan de driver van mijn graka, kan dan wel weer opstarten maar ja zonder drivers heb ik niet veel aan die pc.
Ik heb ook al geformat, zelfde probleem. Ik zou echt niet weten wat het probleem is, want moest die graka kapot zijn dan kan ik ze toch ook niet zonder drivers gebruiken?
specs: asus M2N-SLI series, amd 6400 x2, 2 gig ram, graka= 7950GX2.
Heb die graka nu al 3 jaar en nu plots... ik heb ook al oudere drivers van nvidia geprobeerd (januari) werkt ook niet.
Mijn scherm gaat na het windows loading bar screen weg, scherm word zwart en dan pinkt het lampje van mijn scherm.
Ik kan zonder problemen in safe mode gaan en daar verwijder ik dan de driver van mijn graka, kan dan wel weer opstarten maar ja zonder drivers heb ik niet veel aan die pc.
Ik heb ook al geformat, zelfde probleem. Ik zou echt niet weten wat het probleem is, want moest die graka kapot zijn dan kan ik ze toch ook niet zonder drivers gebruiken?
specs: asus M2N-SLI series, amd 6400 x2, 2 gig ram, graka= 7950GX2.
Heb die graka nu al 3 jaar en nu plots... ik heb ook al oudere drivers van nvidia geprobeerd (januari) werkt ook niet.