Valkyrium
Legacy Member
Howdie,
Ik zoek al een tijdje een manier om geluid van een website (Qlimax 21st of November 2009) te halen. Ik heb Audacity al geprobeerd, maar de kwaliteit is gewoonweg brak.
Dank bij voorbaat.
Ik zoek al een tijdje een manier om geluid van een website (Qlimax 21st of November 2009) te halen. Ik heb Audacity al geprobeerd, maar de kwaliteit is gewoonweg brak.
Dank bij voorbaat.