stijn_goethals
Legacy Member
mijn msn werkt niet meer al terug opnieuw geinstalleert en gerepareert maar het werkt niet ik krijg en fout melding op het moment dat ik over ga naar het online menu (achter die buddys die rondgedraaid hebben) op dat moment krijg ik een foutmelding en moet msn afgesloten worden. pleas help ik zie echt niet wat de fout is.