ZERQ
Legacy Member
yo,
kheb nu al een maandje W7 allemaal goe en wel heel content van
maar sinds een week heb ik constant problemen met msn.
het probleem komt dus voor als ik iets wil doen van toepassingen, bv foto's sturen webcam starten voice chat spelletjes. dan komt er op reageert niet en crasht.
iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen.
grt zerQ
kheb nu al een maandje W7 allemaal goe en wel heel content van
maar sinds een week heb ik constant problemen met msn.
het probleem komt dus voor als ik iets wil doen van toepassingen, bv foto's sturen webcam starten voice chat spelletjes. dan komt er op reageert niet en crasht.
iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen.
grt zerQ