-executioner-
Legacy Member
Hallo,
als ik msn 6.2 of 7 (beta) wil installe krijg ik op het einde van installatie een foutmelding de installatie breekt dan af en het gevolg is dat msn niet op me pc staat. hier zie je hoe de foutmelding er uitziet:
http://users.telenet.be/janvier/pictures/error.JPG
Dank bij voorbaat
als ik msn 6.2 of 7 (beta) wil installe krijg ik op het einde van installatie een foutmelding de installatie breekt dan af en het gevolg is dat msn niet op me pc staat. hier zie je hoe de foutmelding er uitziet:
http://users.telenet.be/janvier/pictures/error.JPG
Dank bij voorbaat


