Hallo, mijn broer heeft op MSN zijn emailadres en 'automatisch aanmelden' aangeklikt en nu moetk op MSN groups mij aan en af en dan weer aanmelden om mijn emailadres te kunne gebruike.
Hoe kan'k da afzette ? (ma nie da ik automatisch word aangemeld he)
Alvast bedankt.