Archief - Msn virus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fopchinees

Legacy Member
dudes , ik heb laatst een probleem met mn msn namelijk ik stuur virussen door naar ander mense zonder dat ik het weet , heb virusscan gedaan met AVG en heb niets gevonden.
Wat ik ook merk is dat er ook ander mensen last hebbe van deze virus

Het stuurt namelijk door ''foto :D http://EDIT.net/[email protected]'' Dit sture de mense dus naar mij door

Als ik dit open dan vraagt men of ik ''IM27412.JPG-www.myspace.com.exe'' wil openen , ik heb dit natuurlijk nooit geopend

Iemand een oplossing ? ik heb op google gezocht maar heb niets gevonden

gz

Exit

Legacy Member
post hijackthis logje
scan met virusscanner
scan met spyware scanner als bvb malwarebytes

fopchinees

Legacy Member
Zal ni nodig meer zijn denk ik .
Mn 12 jarige nicht stuurt deze link hele tijd naar mij door en ze zei da ik da ook had...
Heb aan andere mense gevraagt en ze zegge da ik nooit zo een virus had doorgestuurt

Anyway close maar en toch merci :p

Al-Khuldi

Legacy Member
Ik zit met hetzelfde probleem (ongeveer toch)!

Ik kreeg daarnet een linkje met een "groepsfoto". Een jpg bestand, dus ik dacht het kan geen virus zijn! Toen ik hem opende bleek het wel een te zijn, dus stuurt hij nu zonder mijn weten telkens links naar andere mensen op msn, wat zeer irritant is!

Het bestand was iets van IM27412.jpg myspace (weet het niet 100% meer)

Heb op google gezocht, maar weinig tot niets gevonden (veeeel franse sites waar ik weinig van begrijp).
Daarom kom ik naar hier om te vragen wat ik kan doen om dit te verhelpen!
zou een back-up aan te raden zijn of is dat programma dan nog niet weg?

Alvast bedankt!

Chappii (oi22)

Legacy Member
Al-Khuldi zei:
Ik zit met hetzelfde probleem (ongeveer toch)!

Ik kreeg daarnet een linkje met een "groepsfoto". Een jpg bestand, dus ik dacht het kan geen virus zijn! Toen ik hem opende bleek het wel een te zijn, dus stuurt hij nu zonder mijn weten telkens links naar andere mensen op msn, wat zeer irritant is!

Het bestand was iets van IM27412.jpg myspace (weet het niet 100% meer)

Heb op google gezocht, maar weinig tot niets gevonden (veeeel franse sites waar ik weinig van begrijp).
Daarom kom ik naar hier om te vragen wat ik kan doen om dit te verhelpen!
zou een back-up aan te raden zijn of is dat programma dan nog niet weg?

Alvast bedankt!

post hijackthis logje
scan met virusscanner
scan met spyware scanner als bvb malwarebytes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan