Weet iemand aan wat het kan liggen?
Ik heb gelezen dat 2 antivirussen tegelijk uw pc kunnen vertragen, ik heb dit, maar msn valt echt om de 5 botten uit, en is redelijk irritant aan het worden.
vorige maand was dit niet echt het geval. (en ik verlies geen connectie)