Archief - MSN, Telemeter en Ad-Aware werken niet meer.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bolteh

Legacy Member
Gisteravond deed MSN al vrij raar, tijdens het zenden van files ging ie extreem traag (0.2kb/sec ofzo) en na 5 minuten stopte die verzending gewoon met de 'mislukt' boodschap.

vanmorgen start ik pc op, normaal start ie ook telemeter en msn automatisch op. niet dus -> telemeter reageerd niet -> sluit dan maar
- inloggen op MSN dan: ik klik op 'inloggen als..' -> hij begint met inloggen maar na 5 seconden -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob1.jpg
- ik click dus op die probleemcontrole -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob2.jpg
- na een minuut van verbinden -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob3.jpg .. hmmmmm


scannen op ad-aware dan maar.. daar crashed die als ie aan de map van internet explorer komt -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob4_ad.jpg

heb dan eens in veilige modus gestart, daar een scan gedaan -> alles loopt wel goed -> vindt 4 tracking cookies -> gedelete
scan ondertussen eens met men antivirus (avpersonal) -> niks gevonden

terug naar normale windows -> weer geen telemeter, weer geen msn, weer geen ad-aware, weer geen virusen gevonden met avpersonal


on a sidenote: firefox werkt, mirc werkt, outlook werkt, internet explorer werkt aan 0.2kb/sec (het duurt 5 minuten op games.telenet.be te openen..)



ik besluit hier uit: internet explorer zorgt ervoor dat mijn pc dom doet :( maar ik weet niet of ik ie er gewoon mag afzwieren ofzo.. ik dacht da da dan problemen ging geve me explorer zelf ofzo..

heb al msn probere te herinstalleren -> hielp niks


als er iemand een oplossing heeft, please say so :( ik weet het ni meer

Cron

Legacy Member
volgens mij kunt ge IE ni eens verwijderen.
IE is vetten brol.

Cron

Legacy Member
lijkt mij precies of uw lijn is vollenbak aan het uploaden
tzou heel hardnekkige spyware moeten zijn die dat kan zonder in veilige modus opgelost te zijn via adware

Bolteh

Legacy Member
uhu, just hijackthis gebruikt.. seems to be fixed i think.. maar bij ad-aware loopt em nog altij vast bij internet explorer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan