rafcke
Legacy Member
een vraagje alsik plug in download(vb simpson stemmen) voor msn 6.2 met de plus daarbij.
krijg ik steeds de melding sluit alle schermen, bij het opstarten werkt het , alé daar komt het op neer.
maar als ik die dan wil gebruiken werkt het niet, meer bepaald ik zie ze niet staan.
alvast bedankt voor de hulp.
grtz
krijg ik steeds de melding sluit alle schermen, bij het opstarten werkt het , alé daar komt het op neer.
maar als ik die dan wil gebruiken werkt het niet, meer bepaald ik zie ze niet staan.
alvast bedankt voor de hulp.
grtz