mailtje sturen naar msn.
Met al uw gegevens in.
En hopen dat ge bij uw registratie alles ook tegoei hebt opgegeven.
Meestal krijgt ge dan een nieuw passwoord.
Ofwel geheime vraag vergeten?
(of is hij gewoon z'n email adres vergeten? Daar kunt ge nl maar 1 ding op zeggen : stom )