Raanº³
Legacy Member
Ik heb dit bericht op Skynet Forums geplaats, maar er kwam geen reactie... Dan heb ik dit naar de helpdesk gemailed en krijg ik doodleuk een antwoord terug dat ik de verkeerde helpdesk heb gemailed maar ze zeggen me niet welk onderdeel van de helpdesk ik moet mailen en ik ben het tamelijk beu...
[Specs]
Ik heb een computer (duh! <zalig baksken>:
AMD Athlon XP 3000+
1,5 GB Ram
Ati Radeon 9600 SE
Windows XP SP2 NL
(meer info)
Belgacom ADSL Go (+Power)( 3360 | 448 momenteel)
ISP Monitor Speedtest (15/01/2005 15:49) / Provider: Skynet Belgium
Downstream: 2922 Kbps (365,3 KB/s)
Upstream: 354 Kbps (44,24 KB/s)
Ping: 50 ms (0% Packet Loss)
(ispmonitor)
Webcam: Quickcam Messenger (laatste versie via logitech.com)
MSN: MSN Messenger v 6.2.0137 (+MSGPlus & Stuffplug)
Modem: Alcatel Speedtouch 510 (Firmware: 4.2.7.16.0)
[/specs]
[probleem]
Als ik webcam opzet 'vernieuwt' hij maar om de seconde of 2, wat een 'blokkerig' effect geeft... Overlaatst had ik problemen met deze pc dus sloot ik hem op de pc beneden aan... Alles was echter vloeiend nu. Hij reageerde meteen en direct. Ik heb dan de 'vraag' naar Logitech gestuurd waarop ze me antwoordde dat het waarschijnlijk lag aan mijn USB OF internetverbinding. USB kan ik uitsluiten want als ik niet verbonden met met iemand anders runt hij perfect, zonder blokken. Ook bij opnemen gaat dit perfect. Enkel als hij via MSN wilt proberen begint hij te schokken. (nog geen andere services gebruikt, heb geen vrienden die iets anders gebruiken ook dus jah... <en maskes vooral
>)
Aja, voor de duidelijkheid: beneden hebben we Telenet liggen (voor de "mainstream" van mijn gezin, had ik hun aangeraden), maar ik heb een ADSL lijntje voor mij alleen. (Verzekerde snelheid).
Telenet Upstream is 192 <-> Belgacom Upstream is 468.
Normaal gezien (in theorie) zou het dan bij mijn verbindingske beter moeten gaan?
[/probleem]
de 2de vraag: Als ik probeer mijn Firmware te downgraden, vind hij mijn modem plotseling niet meer, zodat de downgrade onsuccesvol verlopen is. (De Firmware die op de belgacom site te downloaden is)
de 3de vraag: (minder belangrijk): Wat is er mis mee als je connect als @Skynet.be ipv @SKYNET ? (hebben ze mij gezegd toen dat ik aan de telefoon hing voor snelheid te veranderen van 1.1 MBPS naar 3.3 MBPS)
[Specs]
Ik heb een computer (duh! <zalig baksken>:
AMD Athlon XP 3000+
1,5 GB Ram
Ati Radeon 9600 SE
Windows XP SP2 NL
(meer info)
Belgacom ADSL Go (+Power)( 3360 | 448 momenteel)
ISP Monitor Speedtest (15/01/2005 15:49) / Provider: Skynet Belgium
Downstream: 2922 Kbps (365,3 KB/s)
Upstream: 354 Kbps (44,24 KB/s)
Ping: 50 ms (0% Packet Loss)
(ispmonitor)
Webcam: Quickcam Messenger (laatste versie via logitech.com)
MSN: MSN Messenger v 6.2.0137 (+MSGPlus & Stuffplug)
Modem: Alcatel Speedtouch 510 (Firmware: 4.2.7.16.0)
[/specs]
[probleem]
Als ik webcam opzet 'vernieuwt' hij maar om de seconde of 2, wat een 'blokkerig' effect geeft... Overlaatst had ik problemen met deze pc dus sloot ik hem op de pc beneden aan... Alles was echter vloeiend nu. Hij reageerde meteen en direct. Ik heb dan de 'vraag' naar Logitech gestuurd waarop ze me antwoordde dat het waarschijnlijk lag aan mijn USB OF internetverbinding. USB kan ik uitsluiten want als ik niet verbonden met met iemand anders runt hij perfect, zonder blokken. Ook bij opnemen gaat dit perfect. Enkel als hij via MSN wilt proberen begint hij te schokken. (nog geen andere services gebruikt, heb geen vrienden die iets anders gebruiken ook dus jah... <en maskes vooral
>)Aja, voor de duidelijkheid: beneden hebben we Telenet liggen (voor de "mainstream" van mijn gezin, had ik hun aangeraden), maar ik heb een ADSL lijntje voor mij alleen. (Verzekerde snelheid).
Telenet Upstream is 192 <-> Belgacom Upstream is 468.
Normaal gezien (in theorie) zou het dan bij mijn verbindingske beter moeten gaan?
[/probleem]
de 2de vraag: Als ik probeer mijn Firmware te downgraden, vind hij mijn modem plotseling niet meer, zodat de downgrade onsuccesvol verlopen is. (De Firmware die op de belgacom site te downloaden is)
de 3de vraag: (minder belangrijk): Wat is er mis mee als je connect als @Skynet.be ipv @SKYNET ? (hebben ze mij gezegd toen dat ik aan de telefoon hing voor snelheid te veranderen van 1.1 MBPS naar 3.3 MBPS)