Archief - MSN Gespreks Geschiedenis Gehackt ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Overburner67

Legacy Member
Het zit als volgt ...

Een "maat" was kwaad op mij en wou de gesprekken lezen tussen mij en zijn ex omdat hij via mijn beste vriend te wete was gekomen dat ik ervoor gezorgd had dat het tussen hun gedaan was. Ik wou dit natuurlijk niet laten lezen omdat dat alleen voor meer problemen zorgt.

Nu, een week later weet die alles wat er in dat gesprek verteld geweest werd, tot in de kleinste details. Hij heeft buiten het gesprek tusse mij en zijn ex ook nog andere gesprekken gelezen, onder andere tussen mij en mijn vriendin & tusse mij en mijn beste vriend.

Daarbuiten heeft hij dit nog laten lezen aan andere mensen die ik ken, die nu ook razend op mij zijn voor domme, vluchtige uitspraken. Dus het is overduidelijk dat hij op één of andere manier aan die gesprekken geraakt is. En dat komt niet doordat mijn vriendin heel haar geschiedenis heeft doorgestuurd, want ik weet dat die dat niet zou doen, daarbij heeft hij gesprekke van mensen die hij totaal niet kent.

Die maat die mijn gesprekken nu heeft, is nog nooit bij mij thuis geweest en heeft dus niet de kans gekregen voor die op een usb te uploade of dergelijke.
Ik ben met hem gaan praten en mocht op zijn pc zoeken, maar heb niets kunnen vinden ...

't Enige dat ik weet is dat hij heeeeel wanhopig die gesprekken wou lezen en hij had het ook over een forum of community die zich ermee bezig houdt ... :ironic:. Maarja da's maar praat.

Hoe is het mogelijk dat hij hieraan raakt ? Vanop een afstand ?
En naar mijn weten is dit ook illegaal en inbreuk op privacy ?
Wat kun je daar tegen doen ?


Voor mij is het wel belangrijk omdat er heel persoonlijke dingen instaan die niemand hoeft te weten, zoals bijvoorbeeld gesprekken tussen mij en mijn vriendin die wel wat intiem zijn :unsure: & die nu Jan en Alleman weet.

Sorry voor ff mijn levensverhaal hier te komen te vertellen, maar ik moest dit gewoon kwijt en ik hoop dat iemand weet welk programma hiervoor gebruikt werd.

Implar

Legacy Member
Er zijn 1001 programma's voor, beste oplossing is gewoon om geen gespreksgeschiedenis bij te houden. Heb je 99% van de keren toch voor niets nodig.

Ble$$ed^

Legacy Member
Overburner67 zei:
Het zit als volgt ...


En dat komt niet doordat mijn vriendin heel haar geschiedenis heeft doorgestuurd, want ik weet dat die dat niet zou doen

toch wel :)





Anyhowz, wees gewoon voorzichtig met bestanden te aanvaarden op msn enzo van die zaken. Kzou op u gemak is ne format doen als ik van u was zodat mogelijke remote software en al die bullshit van de baan is

MrBrightside

Legacy Member
Implar zei:
Er zijn 1001 programma's voor, beste oplossing is gewoon om geen gespreksgeschiedenis bij te houden. Heb je 99% van de keren toch voor niets nodig.

Toch vind ik het dikwijls handig.. Ik sluit nogal rap vensters uit gewoonte, en als iemand mij dan een nummer of adres doorgeeft via msn kan ik terug naar de gesprekgeschiedenis kijken.

:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan