Archief - Msn foutenrapport bij maken verbinding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Overburner67

Legacy Member
Ik heb een probleem met MSN. Ik had 6.2 ofzo en zo'n standaard ding (4.0 ? ).
Als ik verbinding maakte meldden ze allebei tegelijk aan.
Maar nu het probleem : mijn 4.0 (?) geeft altijd zo'n foutenrapport.
Da foutenrapport (daar heb je't weer :angry: !) is nogal lastig omdat et je hele systeem stilzet. Vooral als je Counter Strike aan 't spelen bent en juist was aan 't 'ownen' ;) .Ik heb al gaan zoeken maar vind hier geen oplossing voor. Het verschijnt om de 5-7 minuten en blijft maar komen. Iemand hier een oplossing voor ? (Niet te ingewikkeld) :p

Overburner67

Legacy Member
Ik had 4.7 al maaaaaaanden geleden verwijderd ( rond Pasen 2004 ).
Maar toch bleef die werken. Hij zegt dit als fout :

C:\DOCUME~1\Marc\LOCALS~1\Temp\WER107.tmp.dir00\appcompat.txt

Ik ben al gaan zien en dat bestand bestaat niet (meer).

Moet ik dan dat erbij gaan zetten of beter eraf blijven? :wtf:

Overburner67

Legacy Member
En die link die ge ebt gegeven van xp_messenger_remove is een 'kwaadaardig script' zegt de wijze Norton. Doen ? of niet ? :confused:

servi

Legacy Member
moderator noot: Beste, je titel is erg vaag of nietszeggend. Een duidelijke titel helpt de mensen niet alleen om sneller te weten wat jouw probleem is, maar maakt het forum ook overzichtelijker. Jouw titel bevat echter geen goede omschrijving van je probleem en daarom werd je titel aangepast.Gelieve er in het vervolg op te letten.

Overburner67

Legacy Member
:) Ik zal erop letten :)
't Is opgelost 't is eindelijk weg! :crazy: joepie :crazy:
Danku vo de hulp (wat zijn de TN forums toch handig :lol: )

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Mss even zeggen hoe je 't gedaan hebt? Met da script?
Kan handig zijn voor anderen die hetzelfde probleem zouden hebben... ;)

Overburner67

Legacy Member
Wat ik precies heb gedaan ?

If you prefer to remove Windows Messenger manually, click Start, Run and enter the following command:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Dit dus :) snelste manier wss.

Die download liet ek vowa da't was. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan