marik
Legacy Member
Goededag,
Ik heb gisteren mijn pc geformateerd en het eerste wat ik gedaan heb is Firefox geinstaleerd. Dan heb ik de nieuwste versie van Msn gedownload op de officiele website en geinstaleerd. Dit ging allemaal goed. Toen ik aan het inloggen was kreeg ik een error op mijn scherm dat zegt ,,Windows Live Communications Platform". Het blijft inloggen maar gaat niet online. Als ik op de error klik ,,Niet Verzenden" dan stopt hij met inloggen. Ik heb msn verwijderd van mijn pc, terug gedownload en opnieuw geinstaleerd maar lukt nog alltijd niet. Nadien heb ik ICQ en Yahoo Messenger geinstaleerd en die werken zoals het moet. Kan aub iemand mij helpen om deze error weg te halen? Ik heb hier een screen van de error: http://img199.imageshack.us/img199/1710/naamlooswj.jpg
Handtekening van de fout:
AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: cvasds0.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0002062c
Ik heb gisteren mijn pc geformateerd en het eerste wat ik gedaan heb is Firefox geinstaleerd. Dan heb ik de nieuwste versie van Msn gedownload op de officiele website en geinstaleerd. Dit ging allemaal goed. Toen ik aan het inloggen was kreeg ik een error op mijn scherm dat zegt ,,Windows Live Communications Platform". Het blijft inloggen maar gaat niet online. Als ik op de error klik ,,Niet Verzenden" dan stopt hij met inloggen. Ik heb msn verwijderd van mijn pc, terug gedownload en opnieuw geinstaleerd maar lukt nog alltijd niet. Nadien heb ik ICQ en Yahoo Messenger geinstaleerd en die werken zoals het moet. Kan aub iemand mij helpen om deze error weg te halen? Ik heb hier een screen van de error: http://img199.imageshack.us/img199/1710/naamlooswj.jpg
Handtekening van de fout:
AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: cvasds0.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0002062c
Het was idd die Nvidia netwerk dingen die het probleem gaf. Nu als ik online ben komt die error er terug op te staan, ik kan die negeren en wegslepen. Enig idee hoe ik die helemaal kan wegkrijgen?
denk je dat je iets goed gekocht hebt als je notron 360 koopt maarnee, zal maar een andere kopen:applause: