Archief - msn error ,,Windows Live Communications Platform"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marik

Legacy Member
Goededag,

Ik heb gisteren mijn pc geformateerd en het eerste wat ik gedaan heb is Firefox geinstaleerd. Dan heb ik de nieuwste versie van Msn gedownload op de officiele website en geinstaleerd. Dit ging allemaal goed. Toen ik aan het inloggen was kreeg ik een error op mijn scherm dat zegt ,,Windows Live Communications Platform". Het blijft inloggen maar gaat niet online. Als ik op de error klik ,,Niet Verzenden" dan stopt hij met inloggen. Ik heb msn verwijderd van mijn pc, terug gedownload en opnieuw geinstaleerd maar lukt nog alltijd niet. Nadien heb ik ICQ en Yahoo Messenger geinstaleerd en die werken zoals het moet. Kan aub iemand mij helpen om deze error weg te halen? Ik heb hier een screen van de error: http://img199.imageshack.us/img199/1710/naamlooswj.jpg

Handtekening van de fout:
AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: cvasds0.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0002062c

Exit

Legacy Member
onlangs nog voor broer opgelost gehad.

daar was nvidia firewall gedoe die op de pc stond, eraf gegooid en ging terug goed.
dus als ge ook die nvidia firewall gedoe of andere eigen firewalls installed hebt => check die eens

anders moet ge de map contacts wissen maar aangezien het maar net installed is zal daar geen probleem zitten dan

marik

Legacy Member
Exit zei:
onlangs nog voor broer opgelost gehad.

daar was nvidia firewall gedoe die op de pc stond, eraf gegooid en ging terug goed.
dus als ge ook die nvidia firewall gedoe of andere eigen firewalls installed hebt => check die eens

anders moet ge de map contacts wissen maar aangezien het maar net installed is zal daar geen probleem zitten dan

Hey bedankt, het werkt en ik kan online :) Het was idd die Nvidia netwerk dingen die het probleem gaf. Nu als ik online ben komt die error er terug op te staan, ik kan die negeren en wegslepen. Enig idee hoe ik die helemaal kan wegkrijgen?
Alvast bedankt :)

Exit

Legacy Member
hmm, daar was het volledig weg dat probleem.
mss eens msn volledig sluiten (ook icoontje) en terug openen ...

marik

Legacy Member
Exit zei:
hmm, daar was het volledig weg dat probleem.
mss eens msn volledig sluiten (ook icoontje) en terug openen ...
Ik heb msn plus gedownload en nu komt die error helemaal niet meer tevoorschijn... raar spul allemaal. Maar blijkbaar is die error verdwenen sinds ik msn plus gedownload heb.

Exit

Legacy Member
die plus sluit ook msn eens volledig of voor z'n plugin/addon toe te voegen dus dat zal het op die manier wrs verholpen hebben.

InThaHouse

Legacy Member
ik heb hetzelfde probleem. Als ik me aanmeld geeft hij na minder dan een minuut de melding dat 'windows live communications platform' niet meer werkt. Ik kan in principe het programma wel nog gebruiken ondertussen

Aangezien ik geen Nvidia apparatuur in mijn laptop heb steken kan het daar niet aan liggen. Iemand een idee?

InThaHouse

Legacy Member
Ik heb de oorzaak van het probleem gevonden, namelijk norton 360. als dit programma is verwijderd zijn er geen problemen meer. Auto-protect en firewall afzetten brengt geen soelaas.

Iemand een idee hoe ik het toch kan laten werken zonder mijn antivirus te verwijderen?

svp46

Legacy Member
heb ook last van dit probleem, heb ook al aMSN geprobeerd en daarbij krijg ik net hetzelfde.
Het lijkt een probleem waar niemand echt een oplossing voor heeft, heb al alles op google geprobeerd.
hopelijk komt er een update van Windows live zelf

InThaHouse

Legacy Member
svp46 zei:
heb ook last van dit probleem, heb ook al aMSN geprobeerd en daarbij krijg ik net hetzelfde.
Het lijkt een probleem waar niemand echt een oplossing voor heeft, heb al alles op google geprobeerd.
hopelijk komt er een update van Windows live zelf

ik heb norton 360 eraf gesmeten en sindsdien geen problemen

svp46

Legacy Member
InThaHouse zei:
ik heb norton 360 eraf gesmeten en sindsdien geen problemen

Heb het ook geprobeerd en het werkt!:D denk je dat je iets goed gekocht hebt als je notron 360 koopt maarnee, zal maar een andere kopen:applause:
+1 rep
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan