Archief - MS Outlook 2007 accountinst.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JPGP

Legacy Member
Beste,

Ik heb net office 2007 gekocht met oa Outlook.

Nu krijg ik mijn mailaccount hier niet geinstalleerd. De mails trekt hij wel binnen maar hij wil er geen enkele versturen.

foutmelding luidt als volgt:
!Taak [email protected] dan - Verzenden...rapporteert fout `(0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

mijn instellingen
type account: POP3
server inkomende e-mail: in.telenet.be
server uitgaande e-mail: uit.telenet.be heb ook al smtp.telenet.be geprobeerd
gebruikersnaam: t......
wachtwoord: al geprobeerd er vast in te zetten en al

Beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) is verplicht is uitgevinkt

eventuele verdere instellingen:
type verbinding voor internet-email: LAN-netwerk gebruiken
geavanceerd: inkomende email POP3: 110
uitgaande email SMTP: 25
type versleutelde verbinding: geen

De inkomende mail trekt hij dus binnen.

Kunnen jullie aub helpen.

met vriendelijke groeten en bedankt

Exit

Legacy Member
de internet verbinding die ge gebruikt is telenet?
want als ge GEEN telenet verbinding hebt daar dan werkt die uit.telenet.be niet, dan moet ge de smpt settings van de ISP daar gebruiken.

JPGP

Legacy Member
ik heb hier belgacom ja omdat ik alleen ben gaan wonen in een app en den bouwheer de telenetkast in de kelder van ongeveer 650 euro + btw niet wou betalen, anders zat ik nog bij telenet

waar vind ik de smtp settings van isp?
thx

Exit

Legacy Member
dus moet ge die van belgacom gebruiken (omdat belgacom uw ISP = Internet Service Provider is)

en die is dacht ik

relay.belgacom.net

Exit

Legacy Member
yip, is relay.skynet.be
(twijfelde tussen beide, net ff op site belgacom gechecked)

JPGP

Legacy Member
het werkte al met relay.belgacom.net dus ik denk niet dat er problemen zijn door hier belgacom te gebruiken

topic mag toe, allebei dikke merci

Exit

Legacy Member
reden is dat ge op een ander netwerk zit

de smtp servers van de providers (Telenet, Belgacom, .....) zijn enkel vanop hun netwerk (internet verbinding) bereikbaar, zit ge dan op een ander netwerk (laptop bvb ff elders aansluiten) resulteert erin dat ge wel kunt ophalen (pop server hangt aan internet) maar niet versturen tenzij ge de setting aanpast naar die van de verbinding waar ge op dat moment aanhangt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan