JPGP
Legacy Member
Beste,
Ik heb net office 2007 gekocht met oa Outlook.
Nu krijg ik mijn mailaccount hier niet geinstalleerd. De mails trekt hij wel binnen maar hij wil er geen enkele versturen.
foutmelding luidt als volgt:
!Taak [email protected] dan - Verzenden...rapporteert fout `(0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
mijn instellingen
type account: POP3
server inkomende e-mail: in.telenet.be
server uitgaande e-mail: uit.telenet.be heb ook al smtp.telenet.be geprobeerd
gebruikersnaam: t......
wachtwoord: al geprobeerd er vast in te zetten en al
Beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) is verplicht is uitgevinkt
eventuele verdere instellingen:
type verbinding voor internet-email: LAN-netwerk gebruiken
geavanceerd: inkomende email POP3: 110
uitgaande email SMTP: 25
type versleutelde verbinding: geen
De inkomende mail trekt hij dus binnen.
Kunnen jullie aub helpen.
met vriendelijke groeten en bedankt
Ik heb net office 2007 gekocht met oa Outlook.
Nu krijg ik mijn mailaccount hier niet geinstalleerd. De mails trekt hij wel binnen maar hij wil er geen enkele versturen.
foutmelding luidt als volgt:
!Taak [email protected] dan - Verzenden...rapporteert fout `(0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
mijn instellingen
type account: POP3
server inkomende e-mail: in.telenet.be
server uitgaande e-mail: uit.telenet.be heb ook al smtp.telenet.be geprobeerd
gebruikersnaam: t......
wachtwoord: al geprobeerd er vast in te zetten en al
Beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) is verplicht is uitgevinkt
eventuele verdere instellingen:
type verbinding voor internet-email: LAN-netwerk gebruiken
geavanceerd: inkomende email POP3: 110
uitgaande email SMTP: 25
type versleutelde verbinding: geen
De inkomende mail trekt hij dus binnen.
Kunnen jullie aub helpen.
met vriendelijke groeten en bedankt