wecker
Legacy Member
hi all,
eerst en vooral wil ik zeggen dat ik totaal niet weet of jullie dit als warez beschouwen of niet. Als het zo is : sry dat ik dan post.
Ik zit dus met een probleem: Mijn strip_it werkt totaal niet meer !
enkele voorbeelden :
1. ik zie geen songs
2. als ik dan al songs zie en ze wil rippen dan begint dat maar ni
Nu heb ik het eraf gegooid en echt alles bij mijn weten eraf gedaan.
Ik heb gezocht bij zoeken achter files van mp3 strip it en die ook allemaal weggedaan MAAR als ik het dan opnieuw installeer blijven die instellingen hetzelfde
Nu is dat best wel irritant want nu werkt het niet meer
ad:
Kan iemand mij soms zeggen hoe je echt ALLES eraf gooit van iets of kan iemand mij desnoods de standaard instellingen geven ofzo ?
Alvast merci
greetz
eerst en vooral wil ik zeggen dat ik totaal niet weet of jullie dit als warez beschouwen of niet. Als het zo is : sry dat ik dan post.
Ik zit dus met een probleem: Mijn strip_it werkt totaal niet meer !
enkele voorbeelden :
1. ik zie geen songs
2. als ik dan al songs zie en ze wil rippen dan begint dat maar ni
Nu heb ik het eraf gegooid en echt alles bij mijn weten eraf gedaan.
Ik heb gezocht bij zoeken achter files van mp3 strip it en die ook allemaal weggedaan MAAR als ik het dan opnieuw installeer blijven die instellingen hetzelfde
Nu is dat best wel irritant want nu werkt het niet meer
ad:Kan iemand mij soms zeggen hoe je echt ALLES eraf gooit van iets of kan iemand mij desnoods de standaard instellingen geven ofzo ?
Alvast merci
greetz
