Chalk
Legacy Member
Ik heb recent terug Mozilla Thunderbird geïnstalleerd en aangesloten op mijn hotmail account. Ik was/ben blij dat het terug werkt!
Mijn vragen.
1. Kan mozilla Thunderbird automatisch nagaan of er nieuwe mails zijn?
Nu moet ik steeds op e-mail ophalen drukken. Niet veel werk, maar het zou wel handiger zijn. Ik heb deze functie niet meteen gevonden in mijn snelle zoektocht doorheen de opties.
2. Als ik een mail gelezen heb in Thunderbird blijft deze op mijn hotmail staan als ongelezen. Kan ik dit aanpassen zodat de mails ook daar als gelezen komen te staan (zonder telkens hotmail te openen en even op te klikken)
Bedank!
Mijn vragen.
1. Kan mozilla Thunderbird automatisch nagaan of er nieuwe mails zijn?
Nu moet ik steeds op e-mail ophalen drukken. Niet veel werk, maar het zou wel handiger zijn. Ik heb deze functie niet meteen gevonden in mijn snelle zoektocht doorheen de opties.
2. Als ik een mail gelezen heb in Thunderbird blijft deze op mijn hotmail staan als ongelezen. Kan ik dit aanpassen zodat de mails ook daar als gelezen komen te staan (zonder telkens hotmail te openen en even op te klikken)
Bedank!

Maar toch...