$hifty
Legacy Member
Toen ik gisteren mozilla opstarte kwam er een schermpje met de users (default en mij user-->kinby) en als ik op kinby drukte dan zei hij datik er al op zat en dan heb ik maar default genomen om mozilla op te starten maar nu zijn al mijn themes en bookmarks weg.. hoe kan ik opnieuw op mijn account gaan?
groetjes
groetjes