$anka
Legacy Member
kheb een mx510 die dus werkt met mouseware, en ik had een logitech internet navigator die werkt met I-touch
ben nu terstrak een ander toetsenbord gaan halen. nl logitech media keyboard, en die werkt met setpoint.
sinds ik die setpoint heb geinstalleerd is mijn muissensiviteit dus volledig fucked up.
kheb al wa aant googlen geweest, gezien dat er blijkbaar dus wel een conflict is tussen die 2
maar nog geen oplossing gevonden.
I need some
(btw, os= win xp pro sp2)
ben nu terstrak een ander toetsenbord gaan halen. nl logitech media keyboard, en die werkt met setpoint.
sinds ik die setpoint heb geinstalleerd is mijn muissensiviteit dus volledig fucked up.
kheb al wa aant googlen geweest, gezien dat er blijkbaar dus wel een conflict is tussen die 2
maar nog geen oplossing gevonden.
I need some
(btw, os= win xp pro sp2)