UnD3RD0G
Legacy Member
ik heb een redelijk goeie monitor,
maar he een vervelend probleem
als ik via eeigenschappen in bureablad, > sherminstellingen > Geavanceerd > Monitor > de monitor op 75 Hz zet, dan verspringt die na een tijdje weer naar 60hz, ..
is er geen manier om hem altijd op 75hz te zetten..?
maar he een vervelend probleem
als ik via eeigenschappen in bureablad, > sherminstellingen > Geavanceerd > Monitor > de monitor op 75 Hz zet, dan verspringt die na een tijdje weer naar 60hz, ..
is er geen manier om hem altijd op 75hz te zetten..?


ad:
