stwave
Legacy Member
Ik heb dus een verschrikkelijk probleem
Als ik mijn pc opstart krijg ik dus na het HP scherm de doodleuke tekst 'Missing Operating system'. Dit kreeg ik nadat ik mijn pc moest heropstarten omdat ik een schijfpartitie had gereset.
Nu dacht ik van ja we zetten er gewoon windows 7 op.(oorspronkelijk was er windows vista op) dus heb ik snel op een andere pc een cdtje gebrand maar toen ik dit in de pc stak begon hij blijkbaar wel te laden omdat je de pc CD goed hoorde draaien maar op het scherm kwam niks en na een tijd zelf de vreselijke tekst terug Missing Operating System. Weet er soms iemand een oplossing ??
Als ik mijn pc opstart krijg ik dus na het HP scherm de doodleuke tekst 'Missing Operating system'. Dit kreeg ik nadat ik mijn pc moest heropstarten omdat ik een schijfpartitie had gereset.
Nu dacht ik van ja we zetten er gewoon windows 7 op.(oorspronkelijk was er windows vista op) dus heb ik snel op een andere pc een cdtje gebrand maar toen ik dit in de pc stak begon hij blijkbaar wel te laden omdat je de pc CD goed hoorde draaien maar op het scherm kwam niks en na een tijd zelf de vreselijke tekst terug Missing Operating System. Weet er soms iemand een oplossing ??