Skratz
Legacy Member
De situatie is als volgt:
windows xp, ik ben administrator, mijn broerke is een gewone gebruiker.
miranda-im staat geinstalleerd en mijn broerke connecteerd normaal gezien op msn.
op de een of andere manier heeft hij het voormekaar gekregen dat hij niet meer op msn kan connecteren.
het rare is, als ik nu inlog als amdinistrator en ik start miranda en kies dan zijn profiel, kan ik wel zonder problemen inloggen. ook heb ik al de .dat file naar mijn pc gecopieerd en ook daar kan ik zonder problemen inloggen.
ik heb miranda al verwijderd en zelf als ik gewoon een copie van de hele miranda dir neem zonder te installeren, heb ik exact hetzelfde voor. bij mij lukt alles, maar bij men broerke dus niet.
ik weet niet meer waar ik nog moet zoeken, dus alle hulp is welkom.
windows xp, ik ben administrator, mijn broerke is een gewone gebruiker.
miranda-im staat geinstalleerd en mijn broerke connecteerd normaal gezien op msn.
op de een of andere manier heeft hij het voormekaar gekregen dat hij niet meer op msn kan connecteren.
het rare is, als ik nu inlog als amdinistrator en ik start miranda en kies dan zijn profiel, kan ik wel zonder problemen inloggen. ook heb ik al de .dat file naar mijn pc gecopieerd en ook daar kan ik zonder problemen inloggen.
ik heb miranda al verwijderd en zelf als ik gewoon een copie van de hele miranda dir neem zonder te installeren, heb ik exact hetzelfde voor. bij mij lukt alles, maar bij men broerke dus niet.
ik weet niet meer waar ik nog moet zoeken, dus alle hulp is welkom.