Mohmed
Legacy Member
hello, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik gebruik office 2007 al een tijdje en juist vandaag ben ik een probleem te krijgen. Namelijk:
Elke keer als ik een andere document wil openen vervangt hij het huidige document dat al open is. Dus ik kan maar maximum 1 doc open staan hebben wat nogal irritant is als je het andere doc ook nodig hebt.
Ik hoop dat iemand dit probleem kan oplossen thx.
Elke keer als ik een andere document wil openen vervangt hij het huidige document dat al open is. Dus ik kan maar maximum 1 doc open staan hebben wat nogal irritant is als je het andere doc ook nodig hebt.
Ik hoop dat iemand dit probleem kan oplossen thx.