The_Floyd
Legacy Member
mja ik wist niet zeker of dat hierbij hoorde maar men microfoon wil maar niet aan de praat.
ik heb een on-board geluidskaart en heb de nieuwste drivers al 3 keer terug opnieuw geinstaleerd. Volges mij staat alles goe ingesteld (microfoon aangevinkt enzo) in men configuratie enzo.
Voor men format werkte men mic wel, erna nimeer. Ik dacht dat het aan de mic zelf lag , heb dus nieuwe gekocht maar nog steeds niets
ad:
alvast bedankt
ik heb een on-board geluidskaart en heb de nieuwste drivers al 3 keer terug opnieuw geinstaleerd. Volges mij staat alles goe ingesteld (microfoon aangevinkt enzo) in men configuratie enzo.
Voor men format werkte men mic wel, erna nimeer. Ik dacht dat het aan de mic zelf lag , heb dus nieuwe gekocht maar nog steeds niets
ad:
alvast bedankt
