(oLd$eVeN
Legacy Member
Als ik me aanmeld met messenger (7.0.2 for mac) zegt hij dat persoon x me heeft toegevoegd op messenger zoals het dus normaal gebeurt als iemand je toevoegt maar nu zegt hij dat bij al men contactpersonen dus ik moet ze 1 voor 1 accepteren en zelfs als ik dat doe staan ze allemaal geblokkeerd. Ook bij annuleren staan ze geblokkeerd. Als ik iedereen geaccepteerd heb en ik probeer ze te deblokkeren (rechtermuisknop) dan zie ik dat ik ze nu kan blokkeren terwijl ze al gedeblokkeerd staan (blokkeren en deblokkeren werkt ook niet).
Weet iemand wat hiervoor de oplossing is, mijn email kan ik wel nog altijd bekijken via messenger alleen niet praten met contactpersonen want als ik erop klik krijg ik dat ze niet online zijn.
Weet iemand wat hiervoor de oplossing is, mijn email kan ik wel nog altijd bekijken via messenger alleen niet praten met contactpersonen want als ik erop klik krijg ik dat ze niet online zijn.