The Fighter
Legacy Member
hey, ipv gewoon msn gebruik ik al een tijdje Mercury(iets gelijk msn maar veel beter)
Probleem is da ik nu wel op de gewone msn kan, maar als ik Mercury opstartn dan komt er een foutmelding da em geen verbinding kan maken mee internet, terwijl ik wel kan inloggen op gewoon msn :doh:
er staat iets van da ik mijn firewalls moe checken, ma hoe doe ik da en waar staat da en op wa moe ik da zetten?
Probleem is da ik nu wel op de gewone msn kan, maar als ik Mercury opstartn dan komt er een foutmelding da em geen verbinding kan maken mee internet, terwijl ik wel kan inloggen op gewoon msn :doh:
er staat iets van da ik mijn firewalls moe checken, ma hoe doe ik da en waar staat da en op wa moe ik da zetten?



ad: