pntzi .
Legacy Member
Ahoi,
Kzit namelijk met het volgende probleem:
Onlangs laptop aangeschaft met windows vista, meerdere gebruikers gemaakt (ouders, zus, etc,..).
Nu heb ik office geinstalleerd terwijl ik ingelogd was onder mijn gebruikersnaam, maar helaas lijk ik geen van deze programma's te kunnen gebruiken wanneer ik inlog op andere account.
Aan wat kan dit eventueel liggen & valt die gemakkelijk op te lossen?
mvg,
pntzi .
Kzit namelijk met het volgende probleem:
Onlangs laptop aangeschaft met windows vista, meerdere gebruikers gemaakt (ouders, zus, etc,..).
Nu heb ik office geinstalleerd terwijl ik ingelogd was onder mijn gebruikersnaam, maar helaas lijk ik geen van deze programma's te kunnen gebruiken wanneer ik inlog op andere account.
Aan wat kan dit eventueel liggen & valt die gemakkelijk op te lossen?

mvg,
pntzi .