chosen_1
Legacy Member
Ik heb windows 7 ultimate 32 bit en sinds een paar dagen werkt de mediaplayer niet meer. Hij start gewoon niet en in windows mediacenter krijg ik ook de melding dat het ineens word afgesloten. Ik heb via programma onderdelen de mediaplayer en mediacenter al eens verwijderd en terug aangevinkt na een herstart, maar zonder resultaat. Weet iemand hier mss raad mee? Alvast bedankt 
