Ik heb met avast net ontdekt dat er een malware zit, die regelmatig wel eens een website opent met een of ander ding voor geld af te troggelen, heb het al met avast verwijdert en in de "kluis" gestoken maar hij blijft maar terugkomen, hoe raak ik er vanaf?